"איך מגיעים למחזור מכירות קבוע של מיליוני ש"ח בחודש"

העסק עובד, יש מכירות, המוניטין שלך מתפתח וברור לך שיש פוטנציאל.

אז למה כל כך הרבה זמן העסק לא מצליח לפרוץ את מחסום המיליונים?

בעלי עסקים רבים יענו על השאלה הזאת בתשובות כמו:

"אם רק היו לי אנשי מכירות טובים יותר…"

"אם רק היה לי יותר זמן פנוי…"

"אם רק היה מופיע משקיע שיאמין בי…"

אבל מהי התשובה הנכונה?

עסק שהמכירות שלו התפתחו והגיעו עד מאות אלפי ₪ בחודש, מגיע לנקודת פיתול.

הדברים שנעשו בו עד היום, כבר לא מספיקים כדי לקדם אותו, אלא רק משאירים אותו במקום.

כדי לעשות את הקפיצה הבאה, לרף המיליונים, העסק זקוק לדלק אחר ולתשתיות מחוזקות.

מה העסק צריך כדי לחצות את רף המיליון ולהישאר מעליו?

מחשוב: לא משנה באיזה תחום העסק שלך פועל, אם התהליכים שלך לא מספיק דיגיטליים, העסק יישאר מאחור. המוצרים והשירותים, תהליכי השיווק, המכירה והשירות, הגבייה, הפקת החשבוניות, ניהול כוח האדם – כל אלה חייבים להיות מנוהלים במערכות דיגיטליות עדכניות שמתאימות לתהליכים העסקיים שלך.

מדידה: איזה מוצר או שירות בעסק, הוא הרווחי ביותר? איזו מחלקה היא התובענית ביותר בכוח אדם ומשאבים? האם יש מוצרים או שירותים הפסדיים שלא כדאי כלל לעסוק בהם? עסק ששואף לחצות את המיליון כל חודש באופן קבוע, חייב לאמץ מנגנוני מדידה כדי להתייעל ולהמשיך להתקדם במקום להיעצר במקום.

מבנה ארגוני: האם יש בעסק מספיק עובדי מכירה ושירות? האם הם מתאימים לתפקיד? האם יש לכל אחד ואחת מהם מנהל/ת מוגדר/ת עם זמן פנוי לניהול, הכוונה, תמיכה ומדידה? האם החשש שלך מגיוס כוח אדם, הוא זה שעוצר אותך מלצמוח?

מניות: העסק גדל, יש בו עובדים בכירים ונאמנים ואולי גם כמה בעלים. האם הוקצו מניות לעובדים בכירים, באופן אשר מבטיח את נאמנותם ומחויבותם להצלחה העסקית? האם המניות חולקו בין הבעלים באופן נכון, על בסיס ראייה ארוכת טווח ותכנון מס?

תחזית וגיוס הון: האם בנית תחזית צמיחה, שמנמקת באופן מסודר איך העסק צפוי לצמוח ולהגיע ליעד? מהן התשומות הנדרשות לשם כך? תחזית צמיחה מנומקת, תאפשר לך לגייס אשראי, משקיעים ושותפים, שיכניסו "כסף חדש" לעסק ויאפשרו לך לחצות סוף סוף את תקרת הזכוכית.

החדשות הטובות הן שבתוך שלושה חודשים בלבד, אפשר לטפל בכל הנושאים האלה (ועוד) ולהעלות את העסק על הדרך הבטוחה ליעד הבא.

איך עושים את זה?

שולחים לנו הודעה ויוצאים לדרך

נשמח לשיתוף